I principali operatori di telecomunicazioni di i Stati Uniti è l'operatori di TV per cable cumpeteranu ferocemente in u mercatu di servizii TV in 2023.

In u 2022, Verizon, T-Mobile è AT&T anu ognuna assai attività promozionale per i dispositi emblematici, mantenendu u numeru di novi abbonati à un altu livellu è a rata di churn relativamente bassa. AT&T è Verizon anu ancu elevatu i prezzi di i piani di serviziu postu chì i dui trasportatori cercanu di cumpensà i costi di l'inflazione crescente.

Ma à a fine di u 2022, u ghjocu promozionale cumencia à cambià. In più di e prumuzioni forti nantu à i dispositi, i trasportatori anu ancu cuminciatu à scontà i so piani di serviziu.

I principali operatori di telecomunicazioni di i Stati Uniti è l'operatori di TV per cable cumpeteranu ferocemente in u mercatu di servizii TV in 2023. (1)

T-Mobile face una prumuzione nantu à i piani di serviziu chì offrenu dati illimitati per quattru linee per $ 25 / mese per linea, cù quattru iPhone gratuiti.

Verizon hà una prumuzione simili à u principiu di u 2023, chì offre un pianu di partenza illimitatu per $ 25 / mese cù una guaranzia per mantene quellu prezzu per trè anni.

In una certa manera, sti piani di serviziu suvvenzioni sò un modu per l'operatori per acquistà abbonati. Ma e prumuzioni sò ancu in risposta à e cundizioni cambianti di u mercatu, induve l'imprese di cable arrubbanu l'abbonati da l'incumbents offrendu piani di serviziu di prezzu più bassu.

U Core Play di Spectrum è Xfinity: Prezzi, Bundling, è Flessibilità

In u quartu trimestre di u 2022, l'operatori di cable Spectrum è Xfinity anu attrattu un cumminatu di 980,000 addizioni di rete telefoniche postpagate, assai più di Verizon, T-Mobile, o AT&T. I prezzi bassi offerti da l'operatori di cable risonanu cù i cunsumatori è anu guidatu l'addizzioni di abbonati.

À l'epica, T-Mobile pagava $ 45 per mese per linea nantu à u so pianu illimitatu più prezzu, mentre chì Verizon pagava $ 55 per mese per duie linee nantu à u so pianu illimitatu più prezzu. Intantu, l'operatore di cable offre à i so abbonati Internet una linea illimitata per $ 30 à u mese.

I principali operatori di telecomunicazioni di i Stati Uniti è l'operatori di TV per cable cumpeteranu ferocemente in u mercatu di servizii TV in 2023. (2)

Aghjunghjendu parechji servizii è aghjunghjendu più linee, l'affari diventanu ancu megliu. Risparmiu da parte, u messagiu core gira intornu à a pruposta di l'operatore di cable "senza stringhe attaccate". I cunsumatori ponu cambià i so piani nantu à una basa mensuale, chì elimina u timore di l'impegnu è permette à l'utilizatori a flessibilità di cambià. Questu aiuta i cunsumatori à salvà soldi è adattà i so piani à i so stili di vita in una manera chì i trasportatori incumbente ùn ponu micca.

I novi entranti intensificanu a cumpetizione wireless

Cù u successu di i so marchi Xfinity è Spectrum, Comcast è Charter anu stabilitu un mudellu chì altre cumpagnie di cable adoptanu rapidamente. Cox Communications hà annunziatu u lanciu di a so marca Cox Mobile à u CES, mentri Mediacom hà ancu dumandatu una marca per "Mediacom Mobile" in settembre 2022. Mentre nè Cox nè Mediacom anu a scala di Comcast o Charter, cum'è u mercatu aspetta più entranti, è ci puderia esse più cable players per cuntinuà da l'operatori s'ellu ùn si adattanu micca per succione l'utilizatori.

E cumpagnie di cable offrenu una flessibilità superiore è prezzi megliu, chì significa chì l'operatori anu da aghjustà u so approcciu per furnisce un valore megliu attraversu i so piani di serviziu. Ci sò dui approcci non-mutuamente esclusivi chì ponu esse pigliati: I trasportatori ponu offre promozioni di u pianu di serviziu, o mantene i prezzi coerenti, ma aghjunghjenu valore à i so piani aghjunghjendu abbonamenti à i servizii di streaming è altri vantaghji chì e cumpagnie di cable mancanu per currisponde à i mezi o scala. In ogni modu, i costi di serviziu sò prubabilmente aumentà, chì significa chì i soldi dispunibuli per i sussidi di l'equipaggiu pò diminuite.

I principali operatori di telecomunicazioni di i Stati Uniti è l'operatori di TV per cable cumpeteranu ferocemente in u mercatu di servizii TV in 2023. (2) I principali operatori di telecomunicazioni di i Stati Uniti è l'operatori di TV per cable cumpeteranu ferocemente in u mercatu di servizii TV in 2023. (3)

Finu a ora, i sussidi di hardware, u bundling di servizii, è i servizii di valore aghjuntu cù piani premium illimitati sò stati i fatturi chjave chì guidanu a migrazione da prepaid à postpaid. Tuttavia, datu i significativi venti ecunomichi chì l'operatori sò prubabilmente affruntà in u 2023, cumprese l'aumentu di i costi di u debitu, i schemi di servizii suvvenzionati puderanu significà un alluntanamentu da i sussidi di l'equipaggiu. Certi incumbenti anu digià fattu suggerimenti sottili nantu à a fine di i sussidi massicci di l'equipaggiu chì sò andati in l'ultimi anni. Sta transizione serà lenta è graduale.

Intantu, i trasportatori turnaranu à prumuzioni per i so piani di serviziu per difende u so turf, soprattuttu in un tempu di l'annu quandu u churn accelera. Hè per quessa chì T-Mobile è Verizon offrenu offerte promozionali à tempu limitatu nantu à i piani di serviziu, piuttostu cà taglii di prezzi permanenti nantu à i piani esistenti. I trasportatori, però, esitaranu à offre piani di serviziu à prezzu bassu perchè ci hè pocu appetite per a cumpetizione di prezzi.

Da avà, pocu hà cambiatu in quantu à e prumuzioni di hardware da chì T-Mobile è Verizon cuminciaru à offre promozioni di u pianu di serviziu, ma u paisaghju in evoluzione porta sempre à una quistione seria: quantu i dui trasportatori ponu cumpete nantu à i prezzi di serviziu è e promozioni di hardware? Quantu durarà a cumpetizione. Hè da aspittà chì eventualmente una sucietà duverà retrocede.


Tempu di Post: 26-May-2023