I paesi à un summit di u Regnu Unitu s'impegnanu à affruntà i risichi potenzialmente "catastrofichi" di l'IA

In un discorsu à l'ambasciata di i Stati Uniti, Harris hà dettu chì u mondu hà bisognu di cumincià à agisce avà per affruntà "tuttu u spettru" di i risichi di l'IA, micca solu e minacce esistenziali cum'è i ciberattacchi massivi o l'armi biologiche formulate da l'IA.

"Ci sò altre minacce chì esigenu ancu a nostra azzione, minacce chì attualmente causanu danni è chì per parechje persone si sentenu ancu esistenziali", hà dettu, citendu un anzianu cacciatu da u so pianu di assistenza sanitaria per via di un algoritmu IA difettuosu o una donna minacciata da un cumpagnu abusivu cù foto false profonde.

U Summit di a Sicurezza di l'IA hè un travagliu d'amore per Sunak, un anzianu banchieru amante di a tecnulugia chì vole chì u Regnu Unitu sia un centru per l'innuvazione informatica è hà inquadratu u summit cum'è l'iniziu di una cunversazione glubale nantu à u sviluppu sicuru di l'IA.

Harris duverebbe assiste à u summit ghjovi, unendu si à i funzionari di u guvernu di più di duie decine di paesi, cumpresi u Canada, a Francia, a Germania, l'India, u Giappone, l'Arabia Saudita - è a Cina, invitati per via di e pruteste di certi membri di u Partitu Cunservatore guvernante di Sunak.

Fà firmà l'accordu da e nazioni, chjamatu a Dichjarazione di Bletchley, hè stata una realizazione, ancu s'ellu hè pocu dettagliatu è ùn prupone micca un modu per regulà u sviluppu di l'IA. I paesi si sò impegnati à travaglià versu un "accordu è una rispunsabilità spartuti" nantu à i risichi di l'IA, è à tene una seria di altre riunioni. A Corea di u Sud terrà un mini summit virtuale nantu à l'IA in sei mesi, seguitu da unu in persona in Francia tra un annu.

U viceministru cinese di a Scienza è di a Tecnulugia, Wu Zhaohui, hà dettu chì a tecnulugia di l'IA hè "incerta, inspiegabile è manca di trasparenza".

«Purta risichi è sfide in etica, sicurezza, privacy è equità. A so cumplessità emerge», hà dettu, nutendu chì u presidente cinese Xi Jinping hà lanciatu u mese scorsu l'Iniziativa Globale di u paese per a Guvernanza di l'IA.

«Facemu un appellu à a cullaburazione mundiale per sparte a cunniscenza è rende e tecnulugie di l'IA dispunibili à u publicu in termini open source», hà dettu.

U CEO di Tesla, Elon Musk, hà ancu previstu di discute l'IA cù Sunak in una cunversazione chì serà trasmessa in streaming ghjovi sera. U miliardariu di a tecnulugia era trà quelli chì anu firmatu una dichjarazione à l'iniziu di quest'annu chì suscitava l'allarme nantu à i periculi chì l'IA pone per l'umanità.

A presidente di a Cummissione Europea Ursula von der Leyen, u secretariu generale di e Nazioni Unite Antonio Guterres è dirigenti di cumpagnie americane d'intelligenza artificiale cum'è Anthropic, DeepMind di Google è OpenAI è influenti informatichi cum'è Yoshua Bengio, unu di i "padrini" di l'IA, assistenu ancu à a riunione in Bletchley Park, una antica basa top secret per i decodificatori di a Siconda Guerra Mundiale chì hè vista cum'è u locu di nascita di l'informatica muderna.

I participanti anu dettu chì u furmatu di a riunione à porte chjose hà favuritu un dibattitu sanu. E sessioni di networking informali aiutanu à custruisce a fiducia, hà dettu Mustafa Suleyman, CEO di Inflection AI.

Intantu, in discussioni formali "a ghjente hè stata capace di fà dichjarazioni assai chjare, è hè quì chì si vedenu disaccordi significativi, trà i paesi di u nordu è di u sudu (è) i paesi chì sò più in favore di l'open source è menu in favore di l'open source", hà dettu Suleyman à i ghjurnalisti.

I sistemi di IA open source permettenu à i circadori è à l'esperti di scopre rapidamente i prublemi è di risolve li. Ma u svantaghju hè chì una volta chì un sistema open source hè statu liberatu, "chiunque pò aduprà è adattallu per scopi maliziosi", hà dettu Bengio à margine di a riunione.

«Ci ​​hè sta incompatibilità trà l'open source è a sicurità. Allora, cumu pudemu trattà questu?»

Solu i guverni, micca l'imprese, ponu prutege e persone da i periculi di l'IA, hà dettu Sunak a settimana scorsa. Tuttavia, hà ancu invitatu à ùn precipitassi à regulà a tecnulugia di l'IA, dicendu chì deve esse prima cumpletamente capita.

In cuntrastu, Harris hà insistitu nantu à a necessità di affruntà u quì è avà, cumpresi "i danni suciali chì stanu digià accadendu cum'è u pregiudiziu, a discriminazione è a proliferazione di a disinformazione".

Hà indicatu l'ordine esecutivu di u presidente Joe Biden sta settimana, chì stabilisce e salvaguardie di l'IA, cum'è prova chì i Stati Uniti stanu guidendu per esempiu in u sviluppu di regule per l'intelligenza artificiale chì travaglianu in l'interessu publicu.

Harris hà ancu incuragitu altri paesi à firmà un impegnu sustinutu da i Stati Uniti per rispettà un usu "rispunsevule è eticu" di l'IA per scopi militari.

«U presidente Biden è eiu credemu chì tutti i dirigenti... anu un duvere murale, eticu è suciale di assicurà chì l'IA sia aduttata è avanzata in modu da prutege u publicu da danni potenziali è da assicurà chì tutti possinu gode di i so benefici», hà dettu.


Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2023