1. 6GHz sfida d'alta frequenza
Dispositivi di cunsumatori cù tecnulugii di cunnessione cumuni cum'è Wi-Fi, Bluetooth è cellulari supportanu solu frequenze finu à 5.9GHz, cusì cumpunenti è dispusitivi utilizati per cuncepimentu è fabricazione sò storicamente ottimizzati per frequenze sottu 6 GHz per L'evoluzione di l'arnesi per sustene finu à. 7.125 GHz hà un impattu significativu in tuttu u ciclu di vita di u produttu, da u disignu è a validazione di u produttu finu à a fabricazione.
2. 1200MHz ultra-wide passband sfida
L'ampia gamma di frequenze di 1200MHz presenta una sfida à u disignu di u front-end RF, perchè deve furnisce un rendimentu consistente in tuttu u spettru di freccia da u canale più bassu à u più altu è esige una bona prestazione PA / LNA per copre a gamma 6 GHz. . linearità. Di genere, a prestazione cumencia à degradà à u bordu d'alta frequenza di a banda, è i dispositi anu da esse calibrati è pruvati à e frequenze più alte per assicurà chì ponu pruduce i livelli di putenza previsti.
3. Sfide di disignu duale o tri-banda
I dispositi Wi-Fi 6E sò più cumunimenti implementati cum'è dispositivi dual-band (5 GHz + 6 GHz) o (2.4 GHz + 5 GHz + 6 GHz). Per a coesistenza di flussi multi-banda è MIMO, questu torna una grande dumanda à u front-end RF in termini di integrazione, spaziu, dissipazione di calore è gestione di l'energia. U filtru hè necessariu per assicurà l'isolamentu di a banda curretta per evità interferenze in u dispusitivu. Questu aumenta a cumplessità di cuncepimentu è verificazione perchè più teste di coesistenza / desensibilizazione anu da esse realizatu è parechje bande di frequenza anu da esse testate simultaneamente.
4. Sfida limite di emissioni
Per assicurà a coesistenza pacífica cù i servizii mobili è fissi esistenti in a banda 6GHz, l'equipaggiu chì opera in l'esternu hè sottumessu à u cuntrollu di u sistema AFC (Coordinazione Automatica di Frequenza).
5. 80MHz è 160MHz high bandwidth sfide
Larghezze di canali più larghe creanu sfide di cuncepimentu perchè più larghezza di banda significa ancu più trasportatori di dati OFDMA ponu esse trasmessi (è ricevuti) simultaneamente. U SNR per trasportatore hè ridutta, cusì un rendimentu di modulazione di trasmettitore più altu hè necessariu per una decodificazione riescita.
A piattezza spettrale hè una misura di a distribuzione di a variazione di putenza in tutti i subcarriers di un signale OFDMA è hè ancu più sfida per i canali più larghi. A distorsione si trova quandu i trasportatori di frequenze diverse sò attenuati o amplificati da diversi fattori, è più grande hè a gamma di freccia, più probabili sò di esibisce stu tipu di distorsioni.
6. 1024-QAM modulazione d'altu ordine hà esigenze più altu nantu à EVM
Utilizendu a modulazione QAM d'ordine più altu, a distanza trà i punti di custellazione hè più vicinu, u dispusitivu diventa più sensibile à i disfunzioni, è u sistema necessita un SNR più altu per demodulà currettamente. U standard 802.11ax richiede l'EVM di 1024QAM per esse <-35 dB, mentri 256 L'EVM di QAM hè menu di -32 dB.
7. OFDMA richiede una sincronizazione più precisa
OFDMA richiede chì tutti i dispositi implicati in a trasmissione sò sincronizati. A precisione di u tempu, a frequenza è a sincronizazione di putenza trà AP è stazioni cliente determina a capacità generale di a rete.
Quandu parechji utilizatori sparte u spettru dispunibule, l'interferenza da un unicu attore cattivu pò degrade u rendiment di a rete per tutti l'altri utilizatori. E stazioni cliente participanti devenu trasmette simultaneamente in 400 ns l'una di l'altru, allineatu in frequenza (± 350 Hz), è trasmette a putenza in ± 3 dB. Queste specificazioni necessitanu un livellu di precisione mai previstu da i dispositi Wi-Fi passati è necessitanu una verificazione attenta.
Tempu di pubblicazione: 24-oct-2023